Kaip aš galiu užsisakyti prekes?

Norėdami užsisakyti prekes, tiesiog pridėkite norimas prekes į pirkinių krepšelį ir sekmadienio pagrindu pabaigę užsakymą eikite į apmokėjimą.

Kokia yra pristatymo laikas?

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Paprastai prekės yra pristatomos per 2-5 darbo dienas.

Ar priimami grąžinimai?

Taip, mes priimame grąžinimus. Jei nesate patenkinti įsigyta preke, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 14 dienų nuo prekių gavimo datos.

Kaip galiu atšaukti arba pakeisti savo užsakymą?

Norėdami atšaukti arba pakeisti užsakymą, prašome nedelsdami susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes padėsime jums su bet kokiomis reikiamomis procedūromis.

Kaip aš galiu susimokėti už savo užsakymą?

Mes priimame įvairius mokėjimo metodus, įskaitant banko kortelės mokėjimus, banko pavedimus ir kitus elektroninius mokėjimo būdus.

Ar galiu sekėti savo užsakymo pristatymo būseną?

Taip, po to, kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, jūs gausite sekimo numerį, kurį galėsite naudoti norėdami stebėti jūsų užsakymo pristatymo būseną.

Ar suteikiate garantiją prekėms?

Mes suteikiame garantiją daugeliui mūsų prekių. Informacija apie garantijas pateikiama kiekvienos prekės puslapyje.

Kur galiu susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?

Mūsų klientų aptarnavimo komandą galite pasiekti el.paštu hello@panve.lt arba skambindami telefonu +370 123 45678. Mes visada pasiruošę jums padėti su bet kokiais klausimais arba reikalavimais.